Referenties

Hieronder enkele ervaringen van klanten en relaties. Wilt u meer informatie of referenties? Ik geef ze u graag persoonlijk.

Unit4, Ada van Schaften

“Linda heeft in de periode begin maart t/m half juli 2015 als persoonlijke assistente de Managing Director Benelux ondersteund. In mijn jaren als leidinggevende ben ik altijd blij als ik samen mag werken met iemand die zo klant- en service gericht is als Linda. Linda is een zeer breed functionerende directie secretaresse die elke taak zorgvuldig en met een grote mate van zelfstandigheid oppakt. In deze functie was Linda verantwoordelijk voor zeer complex agendabeheer, plannen van reizen en externe afspraken en de ondersteuning van het Directie overleg. Ondanks de dagelijkse hectiek en wisselingen in het team wist zij zich de werkzaamheden zeer snel eigen te maken. Linda legt heel makkelijk contact met zakelijke relaties en collega’s op alle niveaus. Linda werkt en communiceert altijd uiterst nauwkeurig en haar enorme ervaring bij verschillende opdrachtgevers dragen bij aan grote mate van flexibiliteit en zelfredzaamheid. Kortom, Linda heeft de capaciteiten zich te blijven ontwikkelen en haar enthousiasme en loyaliteit maakt haar tevens een zeer fijne collega om mee te sparren en te werken.”

NEM, Lenny Hageman

“Organiseren, efficiënt maken van werkprocessen, snel tot de kern van de zaak komen, begrijpen wat een organisatie doet….dat zijn een aantal steekwoorden die direct op Linda van toepassing zijn. In 2014 heeft Linda ons 9 maanden ontzorgt, en heeft zij onze Board of Management op een zeer goede wijze ondersteunt en haar collega’s op het Directiesecretariaat pro actief geholpen het secretariaat om te vormen. Linda is in haar kracht als zij de mogelijkheid heeft het verschil te maken voor een organisatie, juist door zeer praktisch pijnpunten in beleid/ processen aan te pakken. Zij weet de juiste snaar te raken door haar heldere en prettige manier van communiceren. Heel veel dank Linda voor jouw hulp gedurende jouw 9 maanden bij NEM”

Clingedael, Anna C. Gans-Pronk

“Linda heeft gedurende een aantal maanden voor de afdeling PR, Communicatie en Marketing werkzaamheden verricht in het kader van de opschoning van ons relatiebeheersysteem in aanloop naar een nieuw CRM. Een uitdaging, waarbij duizenden adressen moesten worden gescreend, gerubriceerd en gecontroleerd. Linda heeft deze taken zeer efficiënt, accuraat en met grote zorgvuldigheid uitgevoerd. Ze houdt daarbij zelf het proces in het oog en signaleert tijdig wanneer dat nodig is. Daarnaast is Linda een sympathieke persoonlijkheid, die zich waar nodig snel kan aanpassen, betrokken is en streeft naar kwaliteit, zowel in tempo als in uitvoering.”

NEM Energy b.v. , Jacco Jansen BSc MBA

“During her time with NEM Energy B.V. I came to know Linda as an Executive Secretary who was “suddenly there” to assist on a temporary basis. The nice thing was that Linda picked up all aspects that she needed to understand in order to support our Executive Management without this being actually noticed and apparently without needing any help. Her attitude was well organized, straight to the point (which I personally value) and very professional in a mature way. ”

Horticoop BV, Daniel Cornelisse:

“Linda is een zeer kundige ambtelijk secretaris. Wij als OR zijn zeer blij met de resultaten die Linda aflevert. Daarbij is de kennis en ervaring van Linda zeer welkom.”

OBOBD, Willem Devilee:

“Vanuit mijn rol als voorzitter van de GMR van de Stichting OBODB werk ik al jaren nauw samen met Linda. Zij is uiterst professioneel in de uitvoering van haar werkzaamheden. De aangeleverde stukken zijn altijd uitstekend verzorgd, stipt op tijd en nauwkeurig geschreven. Ik kan Linda van harte aanbevelen voor professioneel management ondersteuning én als persoon.”

OBOBD, Carl Fikenscher MOC, directeurbestuurder:

“Als ambtelijk secretaris van de GMR heeft Linda zich laten zien als een betrouwbare en degelijke ondersteuner, met een goed gevoel voor verhoudingen en prettig in de omgang.”

VWHR, Annet van Egeraat, manager

“Linda is een fijne collega. Zij is betrouwbaar, punctueel, duidelijk en flexibel. De VWHR verlengt steeds haar contract (al 6 jaar!) omdat zij goed werk levert. Binnen vastgesteld beleid, wat zij zich snel eigen maakt, is zij zelfstandig inzetbaar. (…) Zij draagt duidelijk het beleid van VWHR uit maar is ook bereid mee te denken bij het vinden van oplossingen. De organisatie van activiteiten (bijeenkomsten) en projecten wordt door haar van A tot Z verzorgd. Hier heb je als opdrachtgever geen omkijken naar.“

VBF, Jos Andreoli, voorzitter:

“Linda fungeert ruim 7 jaar als secretariaat van de Vereniging. Zij verricht haar werkzaamheden punctueel, deskundig, en met veel enthousiasme. Naast haar secretariële werkzaamheden is Linda organisatorisch sterk en een goede geheugensteun voor ons bestuur.”